theBRAVEheart

"Don't walk in front of me, I may not follow;
Don't walk behind me, I may not lead;
Walk beside me, and just be my friend."

Sunday, October 10, 2010

cerita dari seorang rakan..

seorg rakan aku ade citer kt aku...tp pd aku biase je citer nie..tp mungkin pd korg citer nie lawak sket...hehehehe...
gini citernye..


kejadian ne barlaku kemarin, masa tu aku temankan kakak aku g beli sayur kat pasar...

kat pasar ne bnyak penjaja....nak promosi kan barang tu mengalahkan org nak promosikan kereta..

sambil kakak aku pilih2 sayur, tetiba penjual ne dtg...nak promosi la tu... ada la makcik tu promo satu jenis sayur tu (dh lupe ar ape nama sayur tu)... dia ckp " adik beli la sayur makcik ne...sayur makcik segar.. bagus untuk tulang..." aklu dan kakak tersenyum jer...

then kakak aku bls balik... "xpe la makcik, sy ne nak cari pucuk ubi kayu, dah lama tk makan...lgpun sayur makcik ne dah biase sy makan"..... mkgn makcik tu rasa tergugat....then makcik tu bls balik..." eh...tk baik pucuk ubi tu dik, banyak kolestrol"... yg part ne aku dah x leh tahan....aku ketawa terbahak2 depan makcik tu.....haish.....

No comments:

Post a Comment