theBRAVEheart

"Don't walk in front of me, I may not follow;
Don't walk behind me, I may not lead;
Walk beside me, and just be my friend."

Sunday, October 10, 2010

istimewa ke kamu??

lawak nie klu kite bace dgn tidak teliti...maka x akan nmpak lah lawaknye...
ble aku bace lwk nie..aku teringat kt kwn aku...namenue d rahsiakan..

Ali adalah seorang kanak2 yg masih kecil, lurus dan jujur. Suatu hari ia sedang bermain bersama kawannya.

Kamal: “Ayahku selalu cakap aku adalah anak yang istimewa kerana aku dilahirkan pada 09-09-1999 sembilan tahun
setelah ibu bapaku menikah”

Amira: “Aku juga, aku disebut anak istimewa kerana dilahirkan 8 tahun setelah pernikahan ibu bapaku aku tepat pada 08-08- 1998″


Ali: (Tidak mahu kalah) “Ayahku cakap aku anak yang sangat istimewa, bayangkan saja aku lahir tahun 07-06-1998!”

Kamal: “apa yang ajaib? kan angkanya tak sama?”

Ali: “Memang tapi ibu bapaku menikah tahun 1999, ajaib kan ?

No comments:

Post a Comment